آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

فتاح آقازاده رئیس دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور

با حضور فتاح آقازاده رئیس دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری؛ تشریح الگوهای موفق دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت اداری

گردهمایی مدیران و نمایندگان واحدهای مدیریت عملکرد (بازرسی و پاسخگویی به شکایات) و عناوین مشابه دستگاه‌های اجرایی به همت دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری سازمان اداری و استخدامی کشور و با حضور علاالدین رفیع‌زاده؛ معاون نوسازی اداری، فتاح آقازاده؛ رئیس دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری و ایمان منصوری؛ رئیس امور مدیریت عملکرد، ۸ آبان در ساختمان شهید سلیمی جهرمی برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان اداری و استخدامی کشور، دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری این سازمان متشکل از چهار حوزه «فرهنگ سازمانی»، «سلامت اداری»، «بازرسی» و «صیانت از حقوق مردم» است که برنامه‌های خود را در دستگاه‌های اجرایی از طریق کمیته‌های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم پی می‌گیرد. هدف از گردهمایی با دبیران این کمیته‌ها که مدیران ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها نیز هستند، تبیین رویکردها و برنامه‌های «حوزه فرهنگ سازمانی»، «صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری»، «ارائه تجربیات موفق دستگاه‌های اجرایی منتخب» و «تبادل نظر و پاسخ به سوالات و ابهامات» بود.

در این گردهمایی، دستگاه‌های برتر در حوزه سلامت اداری به بیان تجربه‌های موفق خود پرداختند؛ به این ترتیب، نماینده وزارت اقتصاد تجربه موفق این وزارتخانه را در حوزه «سوت‌زنی» و «نحوه شناسایی گلوگاه‌های فساد و مدیریت تعارض منافع»، نماینده شرکت ارتباطات زیرساخت تجربه موفق این وزارتخانه را در حوزه «ارتقای فرهنگ سازمانی» و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز تجربه موفق این وزارتخانه را در حوزه «بازرسی» را به عنوان الگویی برای سایر دستگاه‌های اجرایی تشریح کردند.

در ادامه، معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور بایدها و نبایدها و همچنین انتظارات این معاونت از دستگاه‌های اجرایی را با نمایندگان آنان مطرح کرد.

تأکید فتاح آقازاده بر اجرای نظام‌نامه فرهنگ سازمانی

فتاح آقازاده رئیس دفتر تعالی فرهنگ سازمانی و سلامت اداری نیز بر برگزاری مستمر و منظم نشست‌های کمیته‌های سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و از لزوم اجرای نظام‌نامه مدیریت توسعه فرهنگ سازمانی در دستگاه‌های اجرایی صحبت کرد.

همچنین رئیس امور مدیریت عملکرد در خصوص ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه داد.

این نشست با پنل طرح پرسش و ابهامات در حوزه سلامت اداری از سوی نمایندگان دستگاه‌ها ادامه یافت و مقرر شد این مجموعه نشست‌ها مستمر برگزار شود.

صفحه شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

?روبیکا
https://rubika.ir/shenasname
?ایتا
eitaa.com/Shenasname
?بله
https://ble.ir/Shenasname
?سروش
splus.ir/Shenasname

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام