آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تلاش می‌کنیم طرح ساماندهی استخدام کارکنان قبل از انتخابات تعیین تکلیف شود

تلاش می‌کنیم طرح ساماندهی استخدام کارکنان قبل از انتخابات تعیین تکلیف شود

شناسنامه قانون- رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: تلاش می‌کنیم لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت را قبل از انتخابات تعیین تکلیف کنیم

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از میزان، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تلاش می‌کنیم با وجود بررسی بودجه و اصلاح برنامه هفتم توسعه طرح ساماندهی استخدام کارکنان قبل از انتخابات تعیین تکلیف شود.

ولی اسماعیلی درباره روند بررسی لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت بیان داشت: طی هفته گذشته با حضور عضو شورای نگهبان جلسه‌ای در کمیسیون اجتماعی برگزار و ایرادات طرح برطرف شد و طبق قانون باید بارگزاری شود تا در دستور کار صحن قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اضافه کرد: با توجه به جلسات متعدد مجلس برای بررسی بودجه ۱۴۰۳ و اصلاح برنامه هفتم توسعه تلاش می‌کنیم تا لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت تا پایان سال و قبل از انتخابات تعیین تکلیف شود.

وی با اشاره به رفع برخی از ابهامات همچون جامعه آماری، میزان سابقه‌کاری، تعریف حجمی و غیر حجمی و نوع تبدیل قراردادها گفت: افرادی که نوع قرارداد آن‌ها مشمول ماده ۲۹ قانون مدیریت خدمات کشوری باشد در این ساماندهی گنجانده شده‌اند.

لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ در مجلس کلید خورد و با رفع ایرادات در شورای نگهبان همچنان در دستور کار مجلس و نهادهای ذیربط قرار دارد و تاکنون به نتیجه نرسیده است.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام