آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

تأکید سخنگوی دولت بر تداوم همکاری با میثم لطیفی و تلاش برای رفع سوء تفاهمات در این موضوع

تأکید سخنگوی دولت بر تداوم همکاری با میثم لطیفی و تلاش برای رفع سوء تفاهمات در این موضوع

شناسنامه قانون- علی بهادری جهرمی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت ضمن تأکید بر اینکه حضور لطیفی در دولت منع قانونی ندارد گفت: اگر ادامه بکارگیری رئیس سازمان استخدامی اداری به شیوه جاری ممکن نباشد، دولت از شیوه دیگری برای بکارگیری ایشان اقدام خواهد کرد.

به گزارش شناسنامه قانون، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسش های خبرنگاران درباره رای دیوان عدالت اداری درباره میثم لطیفی معاون رییس جمهور اظهار داشت: نظر شاکی بر این بوده که فرآیند بکارگیری لطیفی از نظر شکلی به درستی نشده است که این نگاه با نگاه دولت متفاوت است و طبق روال قانونی بوده است.

وی با یادآوری اینکه روال گسترده ای برای بکارگیری نیروهای خارج از مجموعه کارمندان دولت وجود دارد ، به موضوع حضور اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد، دانشگاههای غیرانتفاعی و مراکز غیردولتی در بدنه این دولت و دولت قبل و حتی در قوه قضاییه اشاره کرد و افزود: دیوان عدالت اداری با رای اخیر خود، این دیدگاه را پذیرفته که روال های گذشته و بکارگیری های که صورت گرفته، مجوز قانونی نداشته است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه ماده ۴۷ قانون مدیریت خدمات کشوری درباره استخدام نیروها در دولت است نه انتصاب، گفت: درباره رییس سازمان اداری و استخدامی کشور، بحث استخدام مطرح نبوده چون او با دانشگاه غیرانتفاعی همکاری می کند و به مجموعه دولت مامور شده است و نظر دولت بر این بوده که این کار منع قانونی ندارد.

بهادری جهرمی با تاکید بر اینکه دولت انتصاب رئیس سازمان استخدامی اداری را قانونی می داند و بدنبال رفع سوءتفاهمات در این موضوع است، اظهار داشت: اگر ادامه بکارگیری رئیس سازمان استخدامی اداری به شیوه جاری ممکن نباشد، دولت از شیوه دیگری برای بکارگیری ایشان اقدام خواهد کرد.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام