آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

کاهش ۱۵ درصد کارمندان در طول برنامه هفتم/ تجمیع ادارات کل استانی وزارتخانه‌ها در یک اداره کل

زنگنه در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق؛ کاهش ۱۵ درصد کارمندان در طول برنامه هفتم/ تجمیع ادارات کل استانی وزارتخانه‌ها در یک اداره کل

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، از بررسی مواد مربوط به اصلاح نظام اداری در برنامه هفتم خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محسن زنگنه در تشریح جلسه عصر امروز (دوشنبه، ۳۰ مردادماه) کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: این کمیسیون در جلسه عصر امروز خود موارد مربوط به فصل اصلاح ساختار اداری برنامه هفتم را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: به موجب مصوبه کمیسیون تلفیق دولت مکلف شد تا پایان برنامه هفتم توسعه تعداد کارمندان خود را تا ۱۵ درصد کاهش دهد. همچنین مقرر شد همه دستگاه های وابسته به یک وزارتخانه و دستگاه های تابعه در استان ها و شهرستان ها در هم تجمیع شوند و عملا دستگاه ها به یک اداره کل تبدیل شوند.

زنگنه تاکید کرد: همچنین کمیسیون مصوب کرد که هرگونه استخدام دولتی اعم از قراردادی، رسمی، خرید خدمات و … مشروط به تائید سازمان اداری و استخدامی شود و دستگاه ها رأسا نمی توانند نسبت به این امر اقدام کنند.

وی با اشاره به مصوبه کمیسیون در زمینه فعالیت سازمان انرژی اتمی، تاکید کرد: در این بخش مقرر شد تا دولت منابع مورد نیاز برای تامین برق مورد نیاز انرژی هسته ای در طول برنامه هفتم را از محل تهاتر نفت تامین کند.

2 دیدگاه

  1. سلام ای کاش دولت مردمی ومیدانی یه قانونی ردیف می کرد تا ما بازنشستگان نفتی هم از صندوق بازنشستگی نفتی با دریافت مبالغی که بتوانیم یک طرح ویا کاری برای خودمان دست پا کنیم از صندوق نفت جدا بشویم این کار هم نیاز به یک حرکت جهادی وانقلابی دارد که انتظار هست با توجه به اوضاع خوب نفت دولت در این خصوص برنامه ریزی بکند با وزیر نفت تا بخشنامه جدایی بازنشستگان به میل خودمان آغاز شود همچون زمان شاغلی اما حالا مبلغ خوبی در نظر گرفته بشود تا بار دولت در آینده کمتر باشد وماها هم بتوانیم حرکتهای جدیدی شروع بکنیم وسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام