آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

ساماندهی کارکنان دولت به صورت مرحله ای و فاز بندی اجرا می‌شود!

ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت رفع شد / ساماندهی کارکنان دولت به صورت مرحله ای و فاز بندی اجرا می‌شود!

شناسنامه قانون- یک نماینده مجلس از رفع ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت خبر داد.

به گزارش شناسنامه قانون، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت بررسی و رفع ایرادات طرح ساماندهی کارکنان دولت به پایان رسیده است.

او گفت: رسیدگی به این طرح و رفع ایرادات آن به دلیل بررسی دو و سه شیفته جلسات بررسی برنامه هفتم توسعه با تاخیر مواجه شده بود که با پایان برنامه هفتم توسعه و تشکیل جلسات کمیسیون اجتماعی بررسی آن آغاز شد.

وی ادامه داد: پس از رفع ایرادهای نوبت اول، اشکالاتی به رفع ایرادها وارد شد؛ همینطور هیات عالی نظارت هم ایراداتی را وارد کرد که در حدود ۱۲ مورد است. تاکنون دو جلسه در کمیته‌ی تخصصی برگزار شده و به دنبال این هستیم تا متن نهایی تهیه شود.

نماینده مردم ازنا و درود در مجلس تصریح کرد: اکنون بررسی و رفع ایرادات به پایان رسیده اما روز دوشنبه متن برای طرح در مجلس آماده نشد و احتمالا امروز (چهارشنبه) مرکز پژوهش‌ها نظرات پیشنهادی را جمع‌ بندی کرده و در مجلس مطرح می‌کند تا طرح به صورت نهایی رفع ایراد شده و راهی صحن علنی شود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره حضور نمایندگانی از مجمع تشخیص و شورای نگهبان برای مشورت درباره‌ی طرح در جریان رفع ایرادات، گفت: بررسی‌ای که در کمیته در حال انجام است با حضور معاون سازمان اداری استخدامی است تا به یک نظر مشترک رسیده و از مخالفت‌های احتمالی پیش رو جلوگیری کنیم.

وی درباره حصول توافق با دولت ابراز داشت: دولت بیشتر بر این تاکید دارد که اجرای این امر به صورت مرحله‌ای و فازبندی شده اجرا شود. مثلا در گام اول شامل وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باشد و بعد آن را گسترش بدهیم. نظر دولت بر این است تا نوعی از گزینش هم باشد به این صورت که کسانی که در حال حاضر استخدام هستند کماکان در همین شرایط باقی خواهند ماند و از این پس نیروها با آزمون و آگهی جذب شوند.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

2 دیدگاه

  1. این صحبت های ایشون خودش دارای ابهام هست ،من دقیق متوجه نمیشم این جمله کسانی که در حال استخدام هستند کماکان در همین شرایط باقی خواهند ماند یعنی چی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام