آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیش‌بینی اعتبار افزایش فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه‌ها در بودجه ۱۴۰۳

پیش‌بینی اعتبار افزایش فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی در بودجه ۱۴۰۳ (نامه شماره ۳۴۵۵۹۰/و مورخ ۱۲/۱۲/۱۴۰۲ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)

جناب آقای دکتر لطیفی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور

احتراماً بازگشت به نامه شماره ۱۳۰۶۰۰ مورخ ۰۷/۱۲/۱۴۰۳ در خصوص تصویب افزایش فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و دستور  جنابعالی مبنی بر لزوم ارائه موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور و تأمین اعتبار این درخواست جهت طرح مجدد موضوع در شورای حقوق و دستمزد، به استحضار می‌رساند در جلسه مورخ ۹/۱۲/۱۴۰۲ با حضور جناب آقای دکتر منظور رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور موضوع مورد بررسی قرار گرفت و دستور موافقت ایشان با تأمین اعتبار فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی صادر گردید که به پیوست تصویر پی نوشت فوق به تاریخ ۰۹/۱۲/۱۴۰۲ مبنی بر پیش بینی تأمین اعتبار فوق العاده مذکور در بودجه ۱۴۰۳ برای استحضار ارسال می‌شود.

خواهشمند است دستور فرمایید با عنایت به موافقت آن سازمان و تأکید جناب آقای دکتر مخبر، معاون اول محترم رئیس جمهور مبنی بر افزایش فوق العاده مذکور، موضوع با قید فوریت در دستور کار شورای حقوق و دستمزد قرار گیرد.

امیدواریم با حمایت جنابعالی از سرمایه های انسانی این وزارت که سهم بالایی در توسعه آموزش عالی داشته و از گروه های پیش رو در پیاده سازی سند تحول دولت سیزدهم می‌باشند، انگیزه این قشر پرتلاش در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مضاعف گردد.

محمدعلی زلفی گل- وزیر آموزش و پرورش

پیش‌بینی افزایش فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه‌ها:

افزایش فوق العاده ویژه اعضای غیرهیئت علمی دانشگاه‌ها

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

1 دیدگاه

  1. سال هاست که وزارت علوم به بهانه کارمندان بودجه های مختلفی از سازمان برنامه می گیرد ولی جز افزایش سالانه حقوق ریالی خرج کارمندان نکرده و به حقوق هیات علمی ها اضافه می کند
    مانند جهش علمی، فوق العاده خاص، فوق العاده جذب، حق مسکن و …

    تخلف از این بالاتر!!!

    متاسفانه هنوز سیستم ارباب و رعیتی در وزارت علوم پابرجاست.
    دریافتی کارمندان وزارت علوم به زور به 10 تومان هم نمی رسد!!؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام