آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

اختلاف نظر دولت و مجلس در میزان کاهش ساعت کار/ تصویب طرح به امسال می‌رسد؟

اختلاف نظر دولت و مجلس در میزان کاهش ساعت کار/ تصویب طرح به امسال می‌رسد؟

شناسنامه قانون- ولی اسماعیلی، نماینده مردم گرمی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در حاشیه تشریح گزارش نشست روز (یکشنبه 20 اسفندماه) این کمیسیون جزئیاتی از روند تصویب لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری برای کاهش ساعت کار و تعطیلی دو روز در هفته را بیان کرد.

وی گفت: پیرو دو شوری شدن لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته در جلسه علنی امروز مجلس و برگشت آن به کمیسیون اجتماعی، جلسه‌ای با نمایندگان در همین موضوع برگزار و قرار شد درصورت به حد نصاب رسیدن اعضای کمیسیون در نشست فردا تعین ساعت کاری و روز تعطیل پیشنهادی بررسی شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی با اشاره به اینکه پیشنهاد کمیسیون 40 ساعت کاری و پیشنهاد دولت 42 و نیم ساعت در هفته است، اضافه کرد: باید در نشستی با حضور نمایندگان دولت هم روی ساعت و هم روز تعطیلی -شنبه یا پنجشنبه-  به توافق برسیم و لایحه را به صحن علنی برگردانیم.

اسماعیلی اظهار کرد: اگر فردا [دوشنبه شب] این نشست برگزار شود و نتیجه بگیریم که هیچ، اگر نه به سال آینده موکول می‌شود که با توجه به اینکه هم اولویت و هم کلیات آن مصوب شده است، حتما تا پایان این دوره مجلس آن را به تصویب می‌رسانیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام