آزمون تعیین صلاحیت
آزمون سردفتری

مهلت مجدد ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ اعلام شد

مهلت مجدد ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۳ اعلام شد

شناسنامه قانون- داوطلبان آزمون سردفتری اسناد رسمی ۱۴۰۳ در فروردین سال آینده مهلت جدیدی برای ثبت نام دارند.

بر این اساس، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

پیرو انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۲، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن‌دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۱۲/۲۷) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت مجدد برای ثبت‌نام‌ از روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۵تا روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۱در نظر گرفته شده است که متقاضیان می‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعیه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

منابع آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲

1 دیدگاه

  1. بازماندگان از ثبت نام عجله کنید که از قافله دور نمانید از قافله تبدیل شدگان لیسانس بیکار .به سردفتر و وکلا بیکار.به زودی در هر واحد آپارتمان و خانه چند تا سردفتر و وکیل بیکاراعم از سردفتران قبلی و تازه قبول شده وجود خواهد داشت که درب واحد همدیگر را جهت پیدا کردن سند جهت تنظیم خواهند زد .از یک طرف هر سال هزاران سردفتررا پروانه خواهند داد و از طرف دیگر اختیارات تنظیم انواع اسناد اعم از سند خودرو .سند رهنی گواهی حصر وراثت.تعهدو….را از صلاحیت دفاتر اسناد گرفته و به مجموعه و نهادهای غیر مرتبط می دهند.جهت تبدیل اسم لیسانس بیکاربه سردفتر و وکیل بیکار عجله کنید درنگ جایز نیست

    سند رهنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام