آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

پیشنهاد الحاقیه در برنامه هفتم برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی از طرف کمیسیون اجتماعی مجلس

چندین هزار نیروی شرکتی در کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برند/ پیشنهاد الحاقیه در برنامه هفتم برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی از طرف کمیسیون اجتماعی مجلس

نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه چندین هزار نیروی شرکتی در کشور در بلاتکلیفی به سر می‌برند، گفت: در کمیسیون اجتماعی الحاقیه‌ای برای نیروهای شرکتی در نظر گرفته شده است که از هیأت رئیسه مجلس درخواست می‌شود این الحاقیه در صحن مطرح شده تا وضعیت نیروهای شرکتی مشخص شود.

به گزارش شناسنامه قانون، حسین رجایی در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه ۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به بلاتکلیفی نیروهای شرکتی گفت: آقای رئیس جمهور در روز تحلیف گفتند که چه معنایی دارد در یک اداره چندین مدل نیرو به کار گرفته شود اما متأسفانه دولت اقدام خاصی برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی انجام نداده است.

نماینده مردم لنجان در مجلس ادامه داد: در حال حاضر چندین هزار نیروی شرکتی داریم که بلاتکلیف هستند و دولت به راحتی از تعیین تکلیف آنها گذر کرده است و هیچ برنامه‌ای هم برای آنها ندارد، طرح ساماندهی کارکنان دولت که در کمیسیون اجتماعی و مجلس رأی آورد، متأسفانه به نظر می‌رسد که دولت اعتقادی برای اجرای آن ندارد.

وی افزود: از دولت می‌خواهیم که برنامه خود را برای ساماندهی کارکنان دولت به مجلس ارائه کند تا مشخص شود که چه برنامه‌ای برای نیروهای شرکتی دارد در حالی که این نیروها سرمایه اجتماعی نظام هستند و ما به راحتی از آنها عبور کرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم بیان کرد: ما میلیون‌ها تومان را به یک شرکت بالادستی می‌دهیم تا ۲۰ الی ۳۰ درصد آن را به کارگر بدهند، دولت که پول را می‌دهد و بار مالی هم ندارد اما متأسفانه دولت در این موضوع نیز بلاتکلیف است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: از طرفی در کمیسیون اجتماعی الحاقیه‌ای برای نیروهای شرکتی در نظر گرفتیم که از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم این الحاقیه در صحن مطرح شود تا وضعیت نیروهای شرکتی مشخص شود.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام