آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

با موافقت دولت، فوق العاده خاص همه گروه های شغلی برقرار می‌شود

با تصویب کمیسیون تلفیق و موافقت دولت، فوق العاده خاص همه گروه های شغلی برقرار می‌شود

شناسنامه قانون- سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزئیات مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.

رحیم زارع در گفت و گو با خرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تشریح جزئیات جلسه عصر امروز دوشنبه ۲ بهمن ماه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه،گفت: کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز مواد ارجاعی از صحن علنی را مورد بررسی قرار داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین کمیسیون به سازمان امور مالیاتی اجازه داد به پرونده های مالیاتی اشخاص حقوقی که در سنوات گذشته رسیدگی نشده بود ومسئله ایجاد کرده بود، رسیدگی کند تا وضعیت مالیات آنها تعیین تکلیف شود.

تصویب فوق العاده خاص همه گروه های شغلی

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ با بیان اینکه کمیسیون در ادامه به موضوع افزایش حقوق ها گروه های شغلی در بودجه سال آینده پرداخت، بیان کرد: براساس مصوبه کمیسیون تلفیق و براساس توافق با رئیس سازمان برنامه و بودجه، مقرر شد فوق العاده خاص همه گروه های شغلی که تاکنون فوق العاده خاص دریافت نکردند، برقرار و پرداخت شود.

به موجب این مصوبه، عدالت در افزایش حقوق همه گروه های شغلی در بودجه، مدنظر قرار خواهد گرفت و بر این اساس معلمان، کارمندان وزارت ورزش و جوانان، همچنین کارمندان وزارت رفاه و سایر گروه های شغلی که تاکنون فوق العاده خاص دریافت نکرده اند، مشمول این مصوبه خواهند بود.

وی تاکید کرد: البته به زودی بر روی کم و کیف برقراری فوق العاده خاص و نحوه اجرا برای گروه های شغلی، با دولت به توافقی خواهیم رسید امیدواریم به زودی به یک جمع بندی در این بخش دست پیدا کنیم.

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام