آزمون تعیین صلاحیت
مقررات حقوق و دستمزد

فراخوان بازنگری فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری با جایزه ۵۰ میلیون تومانی

فراخوان بازنگری فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری با جایزه ۵۰ میلیون تومانی (نامه شماره ۱۲۲۷۰۸ مورخ ۱۳/۱۱/۱۴۰۲ سازمان اداری و استخدامی کشور)

موضوع بازنگری فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری

یا سلام و احترام؛

همان گونه که مستحضریدا با توجه به گذشت بیش از یک دهه از اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بازنگری و روزآمد نمودن برخی از فصول آن از جمله فصل مربوط به انتقام جبران خدمت فصل دهم مطابق با اقتضائات و تغییرات صورت گرفته در نحوه انجام وظایف و مأموریت‌های دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد. از اینرو موضوع بازنگری فصل دهم قانون مذکور یا رویکرد عدالت محوری قانونمندی تعادل و توازن انعطاف پذیری بهبود بهره‌وری، معیشت و رفاه نسبی، انگیزشی و رقابتی جامعیت و یکپارچگی نظام جبران خدمات و ملاحظه النصابات مشاغل خاص دستگاه‌های اجرایی در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.

در این راستا و به منظور بهره‌مندی از نظرات صاحبنظران علمی و اجرایی کشور و ذینفعان نظام جبران خدمات بخش عمومی در نظر است فراخوان عمومی بازنگری فصل دهم قانون مدیریت خدمات “کشوری بین عموم کارکنان دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مذکور برگزار و متون پیشنهادی شرکت کنندگان برای اصلاح مواد ۶۴ تا ۸۰ قانون فوق دریافت و پس از طی مراتب ارزیابی و داوری به ارائه و ملکه پیشنهاد برتر لوح تقدیر با امضای رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و هدیه نقدی به مبلغ پانصد میلیون (۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰) ریال اعطاء شود. همچنین برگزیدگان برای سایر برنامه ها و طرح‌های اداری کشور در اولویت همکاری با این سازمان قرار خواهند گرفت.

لذا خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به عموم کارکنان و واحدهای ذیل آن دستگاه اجرایی دستور فرمایند داوطلبان برای شرکت در فراخوان مذکور و ثبت نظرات و متون پیشنهادی خود از تاریخ ۱۳۰۲/۱۱/۱۶ تا تاریخ ۱۳۰۲/۱۲/۱۶ به آدرس https://aro.gov.ir/suggestions مراجعه نموده و ملاحظات قبل را در ارائه پیشنهادات مدنظر قرار دهند.

۱- چارچوب کلی فصل دهم شامل تعداد مواد و موضوعات اصلی آنها تا حد امکان حفظ شده و انسجام و جامعیت مواد پیشنهادی به گونه ای باشد که تقریباً برای تمامی دستگاههای اجرایی کشور را هم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و غير مشمول قابلیت اجرا و پیاده سازی داشته باشد.

۲- از پرداختن به ظرفیت‌های قانون مدیریت خدمات کشوری به صورت کلی پرهیز نموده و پیشنهادات را به طور وانج و صرفاً به شکل متن جایگزین برای ماده (مواد) قانونی ارائه نمایند.

۳- محدودیت بودجه و منابع عمومی قابل پرداخت برای جبران خدمات کارکنان نظام اداری را (در حدود پرداخت‌های فعلی) لحاظ نمایند.

۴- به منظور حمایت از مالکیت فکری پیشنهادات ارسالی و رعایت قید محرمانه بودن نظرات شرکت کنندگان تا اعلام نتیجه نهایی مقتضی است منون پیشنهادی صرفاً از طریق آدرس فوق الذکر و یا در صورت بروز اشکال در ثبت اطلاعات از طریق لینک مربوطه با تکمیل و ارسال فایل اکسل پیوست به ایمیل [email protected] ثبت و از ارسال پیشنهادات از طریق نامه به این سازمان خودداری شود.

۵- از حذف ستون‌های فایل اکسل مربوطه خودداری نموده و تمامی بخش‌های مندرج در کاربرگ ثبت ایده مورد نظر تکمیل گردد.

حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام