آزمون تعیین صلاحیت
آزمون های استخدامی

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

انتشار اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین

اطلاعیه تکمیل ظرفیت آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

با عنایت به اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین در سال ۱۴۰۲، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون مزبور می‌رساند به منظور تکمیل ظرفیت‌های باقی‌مانده مجوز شماره ۹۹۶۶۵ به تاریخ ۳/۱۲/۱۴۰۱ برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز آن وزارت‌خانه، بر اساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل معلمی و ضوابط عمومی و اختصاصی منطبق با مفاد دفترچه آزمون استخدامی مزبور، می‌توانند نسبت به انتخاب کد شغل محل اقدام نمایند.

راهنماي انتخاب شغل محل در مرحله تکمیل ظرفیت:

۱. قبول شدگان نهایی این آزمون و افرادی که در کارنامه نهایی آنان کد ۱۹درج شده است، مجاز به انتخاب کد شغل محل در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

۲. داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون مربی امور آموزش معلولین که برای بررسی مدارک و تکمیل پرونده به آموزش و پرورش معرفی شده و در مرحله ارزیابی تکمیلی به دلایلی از جمله عدم‌احراز شرایط در آزمون عملی صلاحیت‌های عمومی، عدم تطابق رشته تحصیلی، نداشتن شرط سنی و نظام وظیفه، پایان خدمت، معافیت و عدم احراز شرایط پزشکی، حائز شرایط نشده‌اند، مجاز به شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت نیستند.

۳. در مرحله تکمیل ظرفیت، داوطلب واجد شرایط مجاز به انتخاب یک کد شغل محل است. به داوطلبان توصیه می شود در انتخاب کد شغل محل، حدنصاب های علمی لازم را مدنظر قرار دهند.

۴. امکان ویرایش اطلاعات قبلی برای داوطلبان امکانپذیر نخواهد بود. لکن داوطلبان متقاضی باید در زمان انتخاب کد شغل محل، وضعیت بومی بودن خود را اصلاح و اعلام نمایند.

۵. در مرحله تکمیل ظرفیت، همانند مرحله قبل، پذیرش جنسیت به صورت مرد/زن لحاظ می‌شود.

بنابراین داوطلبان در این مرحله می‌توانند نسبت به انتخاب کد شغل محل درج شده در این راهنما با رعایت سهمیه ثبت‌نامی تایید شده برای معرفی شدگان مرحله قبل و سهمیه ثبت‌نامی برای داوطلبانی که قبلاً جهت ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی نشده‌اند، بدون در نظر گرفتن جنسیت، اقدام نمایند.

۶. با توجه به موارد فوق‌الذکر، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با رعایت کامل شرایط مندرج در دفترچه آزمون دو (۲) برابر ظرفیت را جهت فرآیند ارزیابی تکمیلی به آموزش و پرورش معرفی می‌نماید.

۷. شرایط احراز بومی بودن و محاسبه امتیاز آن برای تمامی داوطلبان معرفی شده در این مرحله، منطبق با شرایط شغل محل انتخابی جدید و با توجه به حد نصاب مقرر در دفترچه آزمون بررسی خواهد شد.

۸. معرفی افراد برای مرحله ارزیابی تکمیلی همانند مرحله قبل و وفق مفاد دفترچه راهنمای  آزمون، صرفاً بر اساس نمره مکتسبه خواهد بود. داوطلبان معرفی شده جدید، مطابق ضوابط مربوط باید در فرایند ارزیابی تکمیلی که از طریق اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار خواهد شد، شرکت نمایند. افرادی که دارای امتیاز ارزیابی تکمیلی باشند، علاوه بر کنترل سایر شرایط، ضوابط بومی پذیری نیز کنترل خواهد شد.

۹. پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت مطابق ضوابط مندرج در صفحه ۱۷بخش هفتم شرایط اختصاصی دفترچه آزمون مزبور، مکلف به گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان هستند.

۱۰. مسئولیت رعایت تمامی شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی مندرج در مرحله تکمیل ظرفیت منطبق با مفاد دفترچه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی مربی امور آموزش معلولین سال ۱۴۰۲ بر عهده داوطلب خواهد بود چنانچه فردی با ارائه اطلاعات نادرست در ردیف معرفی شدگان قرار گیرد، حقی برای داوطلب جهت استخدام ایجاد نمینماید.

۱۱. داوطلبان واجد شرایط میتوانند از روز یکشنبه ۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ تا پایان روز پنجشنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ به مدت پنج روز با مراجعه به درگاه الکترونیکی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir نسبت به اعلام وضعیت بومی و انتخاب شغل محل از فهرست شغل محلهای مندرج در این راهنما اقدام نمایند.

تذکر: زمان تعیین شده برای انتخاب شغل محل در مرحله تکمیل ظرفیت غیر قابل تمدید است.

مشاهده شغل محل‌های قابل انتخاب در مرحله تکمیل ظرفیت

شناسنامه قانون در پیام‌رسان‌های داخلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام