آزمون تعیین صلاحیت
اخبار اداری و استخدامی

دولت در پی بازنگری در نوع استخدام کارکنان دولت با رویکرد عدالت در پرداخت‌ها است

حسینی در گرگان: دولت در پی بازنگری در نوع استخدام کارکنان دولت با رویکرد عدالت در پرداخت‌ها است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: دولت در پی بازنگری در خصوص وضعیت استخدامی کارکنان دستگاههای اجرایی با رویکرد عدالت محوری است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان ، معاون امور مجلس رئیس جمهور در گرگان گفت: رئیس جمهور سازمان امور استخدامی کشور را مامور ارائه نظام جامع بر نوع استخدام کارکنان دولت کرده است تا نظام پرداخت هماهنگ در آن دیده شود.

سید محمد حسینی افزود: دولت به دنبال بازنگری در وضعیت استخدامی تمامی نیروها اعم از شرکتی، قراردادی ،پیمانی،خرید خدمات و حتی ساعتی است تا عدالت در پرداخت ها رعایت شود.

او گفت : در این زمینه مجلس نیز طرحی در دست بررسی برای تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی دارد.

بیشتر ببینید: طرح ساماندهی نيروهای طرف قرارداد با شرکت‌های پيمانکاری تأمين نيروی انسانی

معاون امور مجلس رئیس جمهور ادامه داد : با توجه به اینکه این لایحه بار مالی ایجاد می کند باید با دقت و بررسی بیشتری تهیه و تنظیم شود.

مشاهده فیلم خبری در صفحه اینستاگرام

او همچنین با اشاره به ایجاد وزارتخانه تجارت و خدمات باررگانی و تفکیک امور بازرگانی از وزارت صمت گفت: دولت نیز با تفکیک این امور و ایجاد وزارتخانه موافق است و در حال رفع ایرادات شورای نگهبان با همراهی مجلس است.

43 دیدگاه

  1. چرا عدالت در پرداخت بین دستگاهها بررسی نمیشه در یک وزارت خانه نگهبان و نیروی خدماتی بیشتر از کارمندی با مدرک دکتری در وزارتخانه دیگر حقوق می گیرند در خود نهاد ریاست جمهوری شرکت نفت و سازمانها برنامه و بودجه بعضی از دستگاههای و نیروهای نظامی حقوقشون با مزایا دو تا سه برابر دستگاه های مثل آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد و آتش نشانی و … هست و این قصه ها رو سالها هست که میگن

  2. عدالت نیست ظلم درحق تحصیل کرده ها هست. بنده به با مدرک لیسانس به عنوان کارشناس دارم 5 سال فعالیت میکنم در شرکت آب منطقه ای وزارت نیرو. ولی حقوق من با مدرک کارشناسی و همون سابقه فعالیت 5.600 هست. نگهبانان ها با سرشیفت که اصلا فعالیت ندارن نسبت به من و تازه 12 به 24 هم هست شیفتشون 12میلیون حقوق. خدایی کجاش انصافه آقای قالیباف و رئیسی؟؟!!!

  3. بنده یک پیام داده بودم در مورد نظر این چهار الی پنج نفر کاربر که فقط خودشان را می بینند ولیسانسشان ومدرکشاندرا به رخ می کشند و تقریبا سطح فکریشان طاغوتی وعقب افتادگی بود که چرا کارگر ۵۷درصد میگیرد ما نمی توانیم برای همین هم هست همیشه کارگران قشر بدبخت جامعه هستند.خود من تحصیلات ارشد دارم ولی حکمم کارگری هست از لحاظ روحی هیچ مشکلی مثل کاربران عزیز ندارم و افتخار می کنم.حرفم این چرا اون صحبت‌ها وپیام درج نکردید خودتان هم پس مثل آقایان فکر می کنید.هر چی خوشتان بیاید می نویسید.

  4. من کارمنددانشگاه علوم پزشکی تبدیل وضعیت ایثارگری شدم تبصره ۴ بودم حقوقم ۶۵۰۰ بود الان ک استخدام شدم حقوقم شده با توجه ب افزایش ۱۰ درصدی ۱۴۰۱ حقوقم شده ۵۹۰۰ واقعا نمیدونم باید چیکار کنم ب نظر شما منصفه ؟؟؟؟

  5. سلام سه ساله به عنوان راننده خودم و ماشینم تو بیمارستان مشعول کارم با ماهی ۲ میلیون و پانصد هزار تومان بدون بیمه!!! تو زمان کرونا ۲۴ ساعته کار کردم تو محل کار الان هم میگن تعدیل وضعیت شامل شما نمیشه این عدالته واقعا.

  6. با ۲۵ سال خدمت و با مدرک کارشناسی و با سابقه ۱۵ سال کار اداری تابه حال مشاغل کارگری مانده وهنوز تبدیل وضع نشده ام وبا حداقل حقوق و معیشت درصورتی که همکارانی زیادی در رده شغلی خودم با رابطه وضابطه تبدیل شده اند آیا این همه اجحاف وظلم در حکومت اسلامی درست است

  7. سلام در افزایش حقوق امسال کارمندان دو عامل مهم تحصیلات و سابقه اصلا درنظر گرفته نشده بنده بالیسانس و۱۸ سال سابقه در سازمان فنی وحرفه ای ۶میلیون حکم زده شده وآبدارچی ونگهبان بی سواد بدون سابقه ۵۶۰۰ حکم زده شده آیا این عدالت است ؟

  8. سلام.اون ادمی که وجود نداره اسمشوبگه بخودمیکنه
    درباره شرکتیا مطلب مینویسه من نیروی شرکتی فرودگاه مهرابادهستم باداشتن سه تابچه وکسربیمه ومالیات
    دریافتیم با پنجاه وهشت درصدافزایش حقوق امسال
    هشت میلیون وپانصدهزاتومان کدم نیروی شرکتی
    هست که حقوقش سی میلیون تومان اونایی که حقوقشن سی میلیون تومان وحتی بالاتر اونانیروهاب
    پیمانی و رسمی هستن بعدم فکرمیکنید خودتون
    باسوادهستید ماشرکتیان هم باسود و فنی هستیم
    پس لطف کنید جوکاذب ندید یک عمر پول یامفت
    گرفتید عادت کردید نمیخواهید نیروهای شرکتی
    هم امننیت شغلی مثل شمادشته باشند
    امیرالمومنبن علی به فرزندش امام حسن فرمودند
    چیزی که برای خودت نمی پسندی برای دیگران هم
    مپسند

  9. سلام اگه به فکر عدالت در پرداختها هستند الان نیروهای شرکتی حقوقشان از کارمندان دولت با توجه به افزایش 58 درصدی بیشتر شده وکسی به فکر کارمندان با مدرک کارشناسی -کارشناسی بالاتر نیستند وهمتراز یک کارشناس در دامپزشکی وعلوم پزشکی با سایر ارگانها وجود ندارد وهرسال افزایش حقوق که میدن به فکر طبقه پایین نیستند اگه امسال هم ده درصد افزایش دادن باز حقوق بالا را بالاتر بردند به فکر پایینیها نیستند وحقوق هفت میلیون وپانصد به مقدار هفتصدو پنجاه هزارتومان اضافه شده واونی که سی میلون حقوق میگیره سه میلیون اضافه شده وصدرصد اونها که این مصوبه را تصویب کردند حقوقشان بالای 30 میلیون است خدا کند عدالت در پرداخت اجرا بشه وصدای ما ضعفها را بشنوند که حداقل برای آب خالی خوردن روزی پانصد هزارتومان لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شناسنامه قانون در تلگرام